"Üle piiri"

Lavastaja: Hendrik Toompere
Osades: Hendrik Toompere jr, Merle Palmiste, Uku Uusberg, Harriet Toompere, Marta Laan, Jüri Tiidus, Kristo Viiding, Piret Krumm, Kaie Mihkelson, Tõnu Kark, Raimo Pass, Sulev Teppart
Sisu: Veidrad reisikirjeldused sellest, kuidas kõik, mis plaaniti ja ometi teisiti läks, pakitakse kokku yhte väga tihkesse turmaliinist kohvrisse, kus on ainult kosmeetika. See on kohver, mis pidevalt laulab yhte kysimust – kuhu see maailm mahub? (lavastuse kodulehelt, igati etenduse vääriline sisukirjeldus)
Teater: Draamateater
Kuupäev: 15.10.2017
Mulje: See oli nii tüütu, et ma ei suutnud vaadata. Teist korda elus kõndisin pärast esimest vaatust teatrist minema.
Mis mõtted tekkisid? HT võiks ükskord ometi lavastada ka midagi muud kui enda elu. See kollane ajakirjandus hakkab üle viskama. "Ma olen lavastaja, ma panen su laulu sisse ja kui sa eriti nõme oled, siis oma nimega! Aga mina ise olen tore ja ilus, tark ja hea südamega!"
Hinne: 1.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

"Pilvede värvid"

"Aasta täis draamat"

"Juudit"